Πώς να κάνετε “Κοιλιακούς

175 Προβολές
Published
Το “crunch” είναι η πιο δημοφιλής άσκηση κοιλιακών εκεί έξω. Όταν πρόκειται για το κτίσιμο ενός “six-pack” και να χάσετε λίπος στη κοιλιά, η άσκηση είναι ένα must. Αυτή η κίνηση απομονώνει τους μύες του κορμού σας, βελτιώνει την ισορροπία σας, και αυξάνει την λειτουργική ικανότητα της φυσικής σας κατάστασης. Στοχεύει στους ορθούς κοιλιακούς, τον εγκάρσιο κοιλιακό και τους πλάγιους. Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των κοιλιακων σας, να βελτιώσει τη στάση σας, και να κάψει το λίπος. Προηγμένοι αθλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν πλάκες βάρους για μια πιο δύσκολη προπόνηση.

P4P 7 MINUTE WORKOUT: http://goo.gl/zreq51
P4P 7 MINUTE PRO: http://goo.gl/EIvxAI
Κατηγορίες
Howto & Style
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει