Thefts Of Ancient Greece - ΟΙ Μεγαλύτερες Κλοπές της Αρχαιας Ελλαδας!

6 Προβολές
Published
Τα Μάρμαρα του Παρθενώνα (Γλυπτά του Παρθενώνα), γνωστά και ως Ελγίνεια Μάρμαρα, είναι συλλογή γλυπτών που προέρχονται από την Ακρόπολη των Αθηνών. Αφαιρέθηκαν από τον Τόμας Μπρους, 7ο κόμη του Έλγιν, πρέσβη στην Οθωμανική Αυτοκρατορία από το 1799 μέχρι το 1803, και μεταφέρθηκαν στην Βρετανία το 1806

Η Αφροδίτη της Μήλου είναι πολύ γνωστό μαρμάρινο άγαλμα, του τέλους ελληνιστικής - αρχών ρωμαϊκής εποχής (περί το 150 - 50 π.Χ.), το οποίο βρέθηκε, την άνοιξη του 1820, σε αγροτική περιοχή της Μήλου. Το άγαλμα βρέθηκε σε πάνω από 6 χωριστά κομμάτια και κατέληξε ένα χρόνο αργότερα στο Μουσείο του Λούβρου, όπου και εκτίθεται μέχρι σήμερα.

Η Νίκη της Σαμοθράκης είναι μαρμάρινο γλυπτό άγνωστου καλλιτέχνη της ελληνιστικής εποχής που βρέθηκε στο ιερό των Μεγάλων Θεών στη Σαμοθράκη, και παριστάνει φτερωτή τη θεά Νίκη. Το γλυπτό εκτίθεται στο Μουσείο του Λούβρου από το 1884. Είναι μία από τις τρεις φτερωτές Νίκες που βρέθηκαν στο ναό της Σαμοθράκης

Η Άρτεμις των Βερσαλλιών, γλυπτό που φυλάσσεται στο Μουσείο του Λούβρου.

Είναι σε χέρια ξένων και εκτίθενται σε ξένα μουσεία.

Οι έξι Καρυάτιδες γεννήθηκαν όταν φτιάχτηκε στην Ακρόπολη το σπίτι τους, ιωνικού ρυθμού, το Ερέχθειον. Αρχισε να χτίζεται το 421 π.Χ., εποχή ειρήνης για την Αθήνα, αλλά η μοίρα του ακολουθούσε τη μοίρα της πόλης. Οι εργασίες σταμάτησαν μάλλον μετά την τραγική για τους Αθηναίους σικελική εκστρατεία το 413 π.Χ. και ξανάρχισαν το 409 π.Χ., μετά τις νέες νίκες της πόλης, που αναπτέρωσαν το ηθικό της.

μια απο τις Καρυάτιδες που μας έκλεψαν.

Ο Δισκοβόλος του Μύρωνα Στο Μουσείο του Βατικανού «φιλοξενείται» ο Δισκοβόλος του Μύρωνα και η τιμωρία του Ατλαντα και του Προμηθέα. Το άγαλμαΔισκοβόλος του Μύρωνα τοποθετείται στιλιστικά στο τέλος του αυστηρού ρυθμού, πριν από την έλευση της όψιμης κλασικής τέχνης. Απεικονίζει έναν γυμνό αθλητή της δισκοβολίας, ο οποίος λυγίζει τα γόνατά του και γέρνει έντονα προς τα εμπρός, στρέφοντας τον κορμό και το κεφάλι του προς τα δεξιά.

Το δεξιό του πόδι πατάει σταθερά στο έδαφος, ενώ το αριστερό μόλις που στηρίζεται στα ακροδάχτυλα, τη στιγμή ακριβώς πριν συστραφεί γύρω από τον άξονά του για να εκσφενδονίσει τον δίσκο που κρατάει στο χέρι του. Παρά την ένταση που αποτυπώνεται στο κορμί του, το πρόσωπό του διατηρεί μια γαλήνια εσωστρέφεια.

Πληγωμένη Αμαζόνα Το ανάγλυφο αυτό βρέθηκε στις ανασκαφές τις αρχαίας Εφέσου το 1900 και χρονολογείται τον 4o π.Χ. αιώνα. Απεικονίζει μία πληγωμένη αμαζόνα που φέρει το χέρι της πάνω από το κεφάλι της, φορώντας ιμάτιο δεμένο μ’ ένα δέρμα από χαλινάρι αλόγου, το οποίο λόγω πάλης έχει τραβηχτεί, αφήνοντας ακάλυπτα τα δυο της στήθη,με αποτέλεσμα ο πόνος της μορφής της να συναγωνίζεται το πάθος που τη διακατέχει.

Ο «Βωμός του Ναού του Δία της Περγάμου» από τον οποίο και πήρε το όνομα του το μουσείο, δεσπόζει στην κεντρική αίθουσα, ενώ ακριβώς απέναντι βρίσκεται τμήμα από τη ζωοφόρο με θέμα την Τιτανομαχία.

Μητροπολιτικό Μουσείο Νέας Υόρκης

Τα μαρμάρινα ειδώλια αποτελούν το σπουδαιότερο δημιούργημα του Κυκλαδικού πολιτισμού και ανάμεσα σ’ αυτά εξέχουσα θέση κατέχει το αγαλματίδιο του «Αρπιστή». Η χρονολογία κατασκευής του πιθανολογείται ανάµεσα στο 2800 – 2300 π.Χ.

Ο Αρπιστής, βρίσκεται στην αίθουσα αίθουσα «Robert and Renee Belfer Court» του ΜΕΤ που φιλοξενεί έργα κυκλαδικού πολιτισµου.

Ένας λαθραίος αττικός αμφορέας σε δημοπρασία στο Λονδίνο

Αρχαία νομίσματα της Εύβοιας

Ένας Σκωτσέζος λόρδος ονόματι Έλγιν είναι υπεύθυνος για μια από τις μεγαλύτερες κλοπές στον κόσμο. Φυσικά για την κλοπή των Μαρμάρων του Παρθενώνα που αν και έχουν περάσει περισσότερα από 200 χρόνια από την αποτρόπαιη πράξη του εντούτοις βασανίζει ακόμη τον ελληνικό λαό.

Το Σωστο ειναι...

The right thing is...

Επιστροφη στην Πατριδα τους!

Return to their Homeland!
Κατηγορίες
Education
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει